2010. június 18., péntek

Hirek mogyoróhéjban

Jó ideje nem irtam...kissé fáradt vagyok és el voltam foglalva az itthoni teendőkkel. Az elmúlt héten evangélizációs alkalmak voltak, aztán az Úr napján Úrvacsoraosztás. Jó volt együtt lenni a testvérekkel. Hálás vagyok a sok segitségért is. A tagok alaposan kivették a részüket. Sütikkel kedveskedtek az evangélizáción résztvevőknek. A vendégszeretet gyakorlásávban is példát mutattak.... Aztán az Úrvacsoraosztás utáni közös ebédre is elkészitették a töltelékes káposztát. Egy kedves testvér pedig nem csak hogy segitett elvetni tavasszal a magokat és elültetni a palántokat, rendszeresen kijár gyomlálni, kapálni. Igy friss spenótot, salátát, hagymát ehetnek a lányok. Aki pedig idős kora miatt nem tudott fizikai segitséget nyújtani, buzgó imában hordozott mindannyiunkat. Igen, erre a szolgálatra is nagy szükség van. A vendégek pedig sokat segitettek a gyerkőcök pesztrálásában, mosogatásban, sepráésben és minden egyéb területen. Köszönöm a sok segitséget mindannyiotoknak. Áldjon meg Benneteket az Úr további erővel. Jó volt tanulni tőletek/önöktől a több területen való buzgó szolgálatot.
Én a gyerekekkel vagyok el többnyire. Emellett a ház takaritása, főzés. Egyre több figyelmet igényelnek a lányok...a háttérből. Jól egyeznek, mégis időközönként összekapnak, meg-megütik egymást, egymás orrára, kezére próbálják csapni az ajtót. Rebeka rendszeresen igyekszik harapással megszerezni Annától a kivánt játékot. Tegnapelőtt egy kis fakockával ütötte meg Anna szemét, hogy még mindig véres a szemgolyó. Pedig ott voltam, persze tettem-vettem. Az udvaron rendszeresen kavicsokat nassolnak. Séta közben igyekeznek kimászni a hárompontos babakocsiból.
Jó pár napig aggasztott, amiért nem kapták be a gyerekek a védőoltást. Tanácstalanok voltunk, hogy mi is a helyes ilyen esetben. Megvásárolni és beadatni, vagy várni... Hát elsőorban az a láényeges, hogy Isten oltalmába, védelmére bizzam őket. Annyiszor megóvta már különféle balesetektől.
Éjszaka elég gyakran fel-felkelnek, most ismét egy fogzásperiódus van mindkettőnél. Annának két fogacska jön egyszerre.
A férjem is sokat segit...még mindig. Örülök, hogy naponta többet lehetünk együtt. Maga az a tudat is jó, hogy tudhatom, az irodában dolgozik. Isten valóban össze tudja kapcsolni szeretetben a házastársakat, meleggé tudja formálni a családi fészket.
Jövő héten táborba készülünk. Várom a testvérekkel való találkozást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése