2018. június 28., csütörtök

Családunk új tagja

 Megszületett. Május 17.-e volt. Amikor a karjaimban tarthattam hálás voltam, amiért Isten végigvezetett az elmúlt 40 héten és hatalmasan meghallgatta imádságainkat. Egy új élet, akit kilenc hónapon át formált az Úr az anyaméhben és vigyázott rá.
Ugyanakkor a bűn súlyossága jutott eszembe, amely minden szülés után elgondolkodtatott. Milyen különös fájdalom, amellyel a bűneset után világra kell hoznia az anyának a gyermekét. Isten előtt a bűn nem játék. Nem olyasmi, ami fölött szemet hunyna. A Biblia első lapjain olvasható, hogy büntetésként van ránk, asszonyokra róva ez a különösen fájdalmas szenvedés. De tovább olvasva ezt a Könyvet, ott találhatjuk benne azt a sok bátorítást, amit Isten ad a Benne bízóknak, még ebben a helyzetben is:

  • Isten megtartja életem szüléskor

" Mindazáltal megtartatik a gyermekszüléskor, ha megmaradnak a hitben és a szeretetben és a szent életben mértékletességgel." 1 Timótheus 2: 15

  • Isten jelen van és segít a baba világra jövetelében:)

" Te vontál ki engem anyámnak méhéből." Zsoltárok könyve 71:6


  • Isten különös szeretettel, védelemmel vesz körül
" Elől és hátul körülzártál engem és fölöttem tartod Kezdet. Csodálatos előttem ez a tudás, magasságos, nem érthetem azt." Zsoltárok könyve 139:5-6




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése