2013. február 13., szerda

A román nyelvű bibliaórák

látogatottsága eléggé lecsökkent az elmúlt év vége fele. Három héttel ezelőtt egy személy jött el és azt gondoltuk ő is lesz csupán kívülálló, amikor nyílt az ajtó és három olyan személy lépett be, akik még soha nem vettek részt egyetlen álatlunk szervezett alkalmon sem.
Az egyik hölgyet már láttam egyszer, akinek életében Isten különösen munkálkodott. Mivel zenetanár, az elkövetkező bibliaórára két új énekkel készült, amelyeket elő is adott ötödmagával...szóval erre az alkalomra elhívta magával még négy tanítványát, és még négy ismerősét, barátnőjét.
Hálás vagyok Istennek ezekért az emberekért. Emlékszem, amikor idekerültem a szívembe zártam az itt élő románokat és már akkor gyakran imátkoztam értük. Hiszem, Isten folytatni fogja elkezdett munkáját!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése