2014. február 21., péntek

Úgy döntöttem

megkönnyítem az életem azáltal, hogy selejtejtezek holmijaink között. Így hozzá is láttam. Kezdtem saját ruhatárammal, majd folytattam a gyerekekével, következtek a játékok...és még hátra van néhány dolog. Miután kipakoltam ruháim közül azokat, amelyeket csak tartogattam, de nem hordtam, szépen megürült a szekrényem. Nagy segítség volt a rend megvalósításában még az ilyen-olyan kacatok kiselejtezése, amelyekkel a gyerekek nem játszottak, csak mindig hányódtak a ház valamelyik zugában. Kiselejteztem néhány eltört játéktartó dobozt, sőt még az emeleti felmosóvödröt is. Láthatóan ürül a lakás, kevesebb feladat vár rám a fölösleges dolgokkal való bíbelődésben...csak a kimosott ruhák kupaca várja mindig, hogy összefogjam őket és helyére pakoljam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése